INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)
Prawo odstąpienia od umowy
- Mają Państwo prawo do odstąpienia od zawartej z nami umowy na zakup materiałów i sprzętów dokonany przez sklep internetowy tech-dent.pl w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
-
Ważne! Istnieje wiele produktów, które są wyłączone spod przepisów o zwrocie w handlu przez internet. Są to między innymi zapieczętowane towary, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy pocztą lub pocztą elektroniczną, na adresy:
TECHDENT CENTER
TASIEMSKI, PIETRUCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Głogowska 44,
01-743 Warszawa
e-mail: biuro@tech-dent.pl
- W celu odstąpienia od umowy mogą Państwo skorzystać z udostępnionego przez nas FORMULARZA ZWROTU TOWARU (PDF) / FORMULARZA ZWROTU TOWARU (WORD) (prosimy kliknąć w wybrany link) lub ze wzoru oświadczenia udostępnionego przez UOKiK.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie wskazanym dla tejże czynności (14 dni).
- Zwracane artykuły należy przesłać na nasz adres: Techdent Center, ul. Głogowska 44, 01-743 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy wraz z poprawnie wypełnionym formularzem. Przesyłka z towarem powinna zostać odpowiednio przez Państwa zabezpieczona przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
- Zwracamy się do Państwa z prośbą o zadbanie o to, żeby odsyłane do nas artykuły nie nosiły śladów użytkowania, a oryginalne opakowania producentów, banderole czy nalepki informujące, że po otwarciu produkt nie podlega zwrotowi, pozostały nienaruszone. W takich sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.
- Koszty związane ze zwrotem towarów ponosi Kupujący czyli Państwo.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zwrócone towary niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od zawartej z nami umowy.
- Zwrotu płatności dokonamy na podany przez Państwa w formularzu rachunek bankowy oraz po wystawieniu faktury korygującej lub paragonu korygującego, które zostaną przekazane Państwu na podany w formularzu adres mailowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA DO REKLAMACJI
- Każdy kupujący ma prawo do reklamacji wadliwego towaru lub usługi w ramach gwarancji.
- Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem przedsiębiorcy – gwaranta, czyli producenta, importera, dystrybutora lub sprzedawcy, i dotyczy jakości towaru.
- Reklamacje jakościowe dotyczą wszelkich nieprawidłowości związanych z parametrami technicznymi dostarczonych towarów i wymagają oceny właściwego producenta lub gwaranta, który jest dostawcą produktu.
- Reklamacje mogą zostać zgłoszone telefonicznie pod numerem telefonu 22 8690765, alternatywnie na adres mailowy biuro@tech-dent.pl.
- Każda zgłoszona do nas reklamacja zostanie niezwłocznie rozpatrzona.
- Zamawiający, Odbiorca, Użytkownik reklamowanego produktu zobowiązany jest zabezpieczyć reklamowany towar wraz etykietą zawierającą informację o numerze serii i datą produkcji (o ile to możliwe) i dostarczyć go na swój koszt na nasz adres: Techdent Center, ul. Głogowska 44, 01-743 Warszawa wraz z załączonym, dokładnie wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym: FORMULARZ REKLAMACYJNY (PDF) / FORMULARZ REKLAMACYJNY (WORD) (prosimy kliknąć w wybrany link)
- Reklamowane instrumenty i urządzenia muszą być wyczyszczone i zdezynfekowane (wymóg wynikający z procedur higienicznych i zasad bezpieczeństwa) i wysterylizowane. Jeżeli warunki te nie zostaną spełnione, reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta bez rozpatrywania reklamacji, aż do czasu ponownego dostarczenia go w stanie zgodnym z zasadami procedur higienicznych.
- W celu szczegółowej oceny uznania zasadności reklamacji, reklamowany towar zostanie przez nas niezwłocznie przekazany do producenta lub dostawcy czyli gwaranta.
- Dołożymy wszelkich starań, aby czas rozpatrywania reklamacji był jak najkrótszy, zastrzegamy jednak możliwość wydłużenia tego procesu ze względu na fakt, że serwis niektórych producentów znajduje się poza granicami Polski, co w sposób znaczący może wydłużyć okres oceny i naprawy reklamowanych towarów. Prosimy Państwa o wyrozumiałość.